JOHBECOn tietosuojakäytäntö

 

 

Johbeco-tietosuojakäytännössä käsittelemme sinua  koskevia henkilötietoja.    Eu:n  25.5.2018   alkaen voimassa olevan uuden yleisen  tietosuoja-asetuksen (GDPR) vuoksi olemme tarkastelleet, miten JOHBECO käsittelee henkilötietoja.  Alla olevassa tietosuojakäytännössämme olemme koonneet,  miten käytämme sinua koskevia tietoja ja miten työskentelemme  yksityisyytesi  suojaamiseksi GDPR: n mukaisesti.  Voit myös lukea, miten voit edetä, jos haluat tietää, mitä tietoja meillä on  sinusta.

1.     Yleistä JOHBECO-henkilön henkilötiedoista 
1.1    Mikä on  henkilökohtainen tieto ja mikä on  henkilötietojen  käsittely ?
Henkilötietoja  pidetään tietoina    , jotka voidaan   suoraan tai epäsuorasti liittää   elävään luonnolliseen  henkilöön.  Tietokoneella käsiteltyjen   henkilöiden  kuvat  (valokuvat) ja äänitallenteet voivat myös olla henkilötietoja, vaikka  nimiä ei  mainita.
Salatut   tiedot ja erilaiset  sähköiset henkilöllisyydet, kuten  IP-numerot, lasketaan henkilöiksi,  jos ne voidaan yhdistää luonnollisiin henkilöihin. Kaikki  henkilötietojen käsittelymuodot ovat henkilötietojen käsittely, kuten kerääminen, rekisteröinti, organisointi, jäsentäminen, tallentaminen, käsittely, lopettaminen, tuotanto, lukeminen, käyttö, luovuttaminen, levittäminen  tai toimittaminen      yhdistäminen, rajoittaminen, poistaminen tai tuhoaminen.

1.2    Mistä   JOHBECO kerää  henkilötietojasi?
Keräämme tiettyjä tietoja julkisesti saatavilla olevista tietopalveluista, kuten tietopalveluista.  yhdistämme sosiaaliturvatunnuksesi  säännöllisesti  julkisiin tietoihin varmistaaksemme, että tietosi ovat ajan tasalla ja tarkkoja. Esimerkkejä  julkisesti saatavilla olevista tietopalveluista  keräämistämme tiedoista  ovat  nimet ja yhteystiedot.   Voimme myös kerätä   luottokelpoisuustietoja  luottoluokituslaitoksilta, pankeilta tai tietoyrityksiltä. 

1.3     Missä JOHBECO  käsittelee henkilötietojasi?
JOHBECO käsittelee  henkilötietojasi mahdollisuuksien mukaan  EU- ja ETA-maissa (Norja, Islanti ja Liechtenstein), koska GDPR tarkoittaa, että kaikilla EU:n jäsenvaltioilla on yhtäläinen henkilötietojen   ja henkilötietojen suoja.  

1.4    Jakaako JOHBECO    henkilötietojasi  kenellekään?
Voimme   jakaa  henkilötietojasi joko   henkilötietojen käsittelijän tai  riippumattoman rekisterinpitäjän  yrityksen kanssa. Vain  , jos   on tarpeen, että jaamme tietojasi henkilökohtaisen tiedon avustajan kanssa  ja niitä säännellään huolellisesti sopimuksissa siitä, miten tietojasi voidaan käsitellä.   Henkilötietojen käsittelijät takaavat     käsiteltävien  henkilötietojen  turvallisuuden  ja  sitoutuvat muun muassa noudattamaan turvallisuusvaatimuksiamme sekä rajoituksia  ja vaatimuksia, jotka koskevat henkilötiedot. Henkilötietojen käsittelijämme auttavat meitä  muun muassa maksuratkaisuissa, liikenteessä, markkinoinnissa, viestinnässä, rekrytoinnissa ja IT-palveluissa.

Yritykset, jotka ovat riippumattomia rekisterinpitäjiä, voimme myös   jakaa henkilötietojasi. Tässä tapauksessa emme  ole vastuussa siitä, miten he käsittelevät henkilötietojasi, mutta heidän henkilötietojen hallinta- ja tietosuojakäytäntönsä on voimassa.    Riippumattomat henkilöt, joista  jaamme  henkilötietojasi, ovat  valtion viranomaiset (poliisi, veroviranomaiset.m jne.), yritykset, jotka tarjoavat yleistä tavaraliikennettä, ja yritykset, jotka tarjoavat maksuratkaisuja.

1.5    Pääsy  henkilötietoihisi, oikaisu ja poistaminen niihin/poistaminen
Sinulla on oikeus  saada tietoja  käsittelemistämme henkilötiedoista, ja lisäksi  sinulla on oikeus  pyytää oikaisua, jos jokin tieto on virheellinen.  Jos haluat  rekisterin purkamisen useammin kuin kerran  vuodessa, veloitamme siitä hallinnolliset kustannukset. Tietyissä  olosuhteissa   henkilötietosi voidaan poistaa,  esimerkiksi jos et ole antanut  suostumustasi tai peruuttanut suostumustasi. 

1.6     Suostumuksen peruuttaminen
 Tapauksissa, joissa  käsittelemme  henkilötietojasi suostumuksesi perusteella  ,  sinulla on oikeus peruuttaa suostumuksesi  välittömästi.
 
1.7    Käsittelyn vastustaminen, etujen ja riskien tasapainottaminen
Henkilökohtaisista syistä  voit  vastustaa  henkilötietojesi  käsittelyä,  jos itse käsittely  perustuu   etujen tasapainoon, käsittelyn edun ja yksilöiden yksityisyyteen aiheutuvan riskin väliseen tasapainoon. Jotta voimme  jatkaa henkilötietojesi käsittelyä  tällaisen vastalauseen jälkeen,  meidän on  pystyttävä  osoittamaan,  että  meillä on syitä,  jotka ylittävät  etusi, oikeutesi tai vapautesi   . .

1.8     Oikeus tietojen siirrettävyyteen
Sinulla on oikeus saada kopio meille  antamistasi henkilötiedoista jäsennellyssä muodossa    .   Toisin  kuin  oikeus  rekisteröidä otteita, oikeus  tietojen siirrettävyyteen  , kattaa  vain  tiedot, jotka olet itse antanut meille ja jotka meidän on tehtävä tiettyjen  valittamisen kanssa  oikeudelliset perusteet, esim.  sopimus  kanssasi.

1.9    Evästeet
 Eväste on pieni  tekstitiedosto, joka tallennetaan  tietokoneellesi, matkapuhelimeesi tai muuhun laitteeseen,  kun vierailet  verkkosivustolla.  Evästeen avulla  verkkosivuston tarjoajat voivat  tunnistaa laitteesi, kun seuraavan kerran vierailet  heidän verkkosivustolla.

 Me JOHBECO:lla käytämme sekä istuntoevästeitä (jotka  vanhenevat,  kun suljet  selaimesi) että pysyviä evästeitä (jotka pysyvät  laitteessa tietyn ajan tai kunnes poistat ne).  JOHBECO käyttää evästeitä parantaakseen sivustoamme ja kokemustasi.

 Esimerkkejä siitä, milloin JOHBECO  kerää evästeitä, ovat:

•    Tallentaminen tuotteista, joissa kävijä on aiemmin käynyt, jossa luokka "Olet aiemmin käynyt".
•    Tietojen tallentaminen  siitä, mitkä suosikit  kävijä on valinnut,  jotta  tuotteet  pysyvät Suosikit (sydän) -kohdassa seuraavalla vierailullaan. 
•     Vierailijan  luokkasivulla valitsemien  suodatinasetusten tallennus,  jotta  kävijän ei  tarvitse kirjoittaa sitä  uudelleen  jokaisen yksittäisen tuotevierailun jälkeen.
•    Johbecon verkkosivuilla  käyntien   tallentaminen markkinointitarkoituksiin. Evästeiden tallentaminen  mahdollistaa   mainontaamme käyttäjille,  jotka ovat kiinnostuneita tuotteistamme  esimerkiksi Googlessa ja Facebookissa sekä muiden kumppaneiden verkkosivustoilla, ohjelmissa ja  sähköposteissa. Evästeet mahdollistavat   mainosten näyttämisen  aiemman selauskäyttäytymisen perusteella.
•     Käyttäjätunnusten   tallentaminen  Google Analytics -  työkaluun  käyttökokemuksen parantamiseksi. 

Monien selainten avulla voit hallita asetuksiasi.   Voit  asettaa  selaimesi kieltämään  evästeet tai poistamaan tiettyjä evästeitä.

      Muista , että  evästeiden estäminen voi aiheuttaa johBECO: n verkkosivuston heikkenemisen tai estää sen tiettyjen osien   toiminnan.

 Muista, että evästeitä  tai kiinnostuksen kohteisiin perustuvaa mainontaa koskeviin asetuksiin on tehtävä  muutoksia  kullakin laitteella (esim. tietokoneella, tabletilla jne.)   selaimet (esim. Chrome, Explorer, Safari jne.)

1.10 Henkilötietojen suoja  JOHBECO:n järjestelmässä ja sosiaaliturvatunnusten käsittely 
JOHBECO:lla on sekä   it-järjestelmät  ,  jotka on suunniteltu  suojaamaan  luottamuksellisuutta, yksityisyyttä ja pääsyä henkilötietoihin,  että myös jäsenneltyjä  menettelyjä henkilötietojen   käsittelyyn ja -menettelyyn.  Vain valtuutettu henkilöstö käsittelee ja heillä on pääsy  tunnistettaviin henkilötietoihin JOHBECO: lla, ja käytämme  niitä vain  käytäntömme paljastamiin tarkoituksiin  .

Henkilötunnuksia käsitellään vain,  jos se on tarkoituksen kannalta perusteltua, jotta  voimme tunnistaa sinut turvallisesti  ja jotta kukaan luvaton henkilö  ei pääse käsiksi tietoihisi tai jos on toinen hyvä syy.

1.11     Tietosuojakäytännön päätepiste 
JOHBECO voi tehdä muutoksia  tietosuojakäytäntöön.  Uusin versio on aina saatavilla JOHBECO-verkkosivustolla.   Jos muutokset ovat olennaisia siinä mielessä, että ne ovat ratkaisevan tärkeitä henkilötietojesi  käsittelyn kannalta, sinulle  ilmoitetaan sinulle  30 päivää etukäteen  JOHBECO:n verkkosivustolla ja sähköposti,  jos olet määrittänyt  sen.   Esimerkkejä merkittävistä   muutoksista ovat muutokset ilmoitettuihin  henkilötietoryhmiin tai henkilötietoryhmiin.
 
2.    Asiakas
Meille on erittäin tärkeää, että asiakkaana tunnet olosi turvalliseksi tapaamisissa, joita sinulla on kanssamme  , ja että ymmärrät, miten ja miksi käsittelemme henkilötietojasi. Pyrimme jatkuvasti    parantamaan asiakaskokemustasi, ja  henkilötietojesi  käsittely on osa sitä.  Alla näet   tarkemmin, mitä hoitoja teemme  ja mihin tarkoitukseen.

2.1    Mitä henkilötietoja  JOHBECO kerää ja   mihin tarkoitukseen  asiakastietoja kerätään ?
 Olemme iloisia, että  haluat tehdä ostoksia kanssamme!  Riippuen siitä,  miten  teet ostoksia   kanssamme  tai missä tapauksessa sinulla on,  meidän on käsiteltävä henkilötietojasi esimerkiksi maksua, tavaroiden toimittamista tai asiakaspalvelua varten.  Käsittelemme  vain henkilötietoja  , joita tarvitaan,  jotta voimme  parhaiten  vastata sinulle asiakkaana. Täältä  voit lukea lisää siitä, mitä tehtäviä ja miksi.

2.1.1      Tarkoitus: Oston/tilauksen  käsittely

toimenpiteet:
•     Tavaroiden oston/tilauksen  hallinta
•     Varmista, että  osoitteesi  on oikea ulkoisen kumppanin avulla.
•     Käsittele palautus- tai valitustapauksia.

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi
•    Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
•    Maksutiedot
•    Luottotietovirastojen luottoraportit
•    Maksuhistoria
•    Tilaus- ja toimitustiedot (esim. nimikkeet, määrä, hinta, alennukset, tilausnumero, paketin tunnus)

  JOHBECO  ei tallenna henkilötunnusta ostettaessa  sinua   voidaan pyytää syöttämään  tämä,  kun maksat laskun JOHBECO: n maksupalveluntarjoajalle.

 Oikeusperusta:  Ostosopimusten suorittaminen 

2.1.2    Tarkoitus:   Asiakaspalvelutapausten   hoitojen hallinta  :
•    Viesti   puhelimitse tai digitaalisilla kanavilla vastaanotettuihin pyyntöihin    ja vastaa niihin (sis.  sosiaalisessa mediassa).
•    Varmista henkilöllisyytesi 
•     Tukitapausten hallinta ja tutkiminen

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi
•    Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
•    Henkilötunnus (Ruotsi), Syntymäaika (Suomi)
•     Asiakkaan kirjeenvaihto (esim. sähköposti, puhelut)
•    Tilaus- ja toimitushistoria (esim. nimikkeet, määrä, hinta, alennukset, tilausnumero, paketin tunnus)
•    Tekniset tiedot  tukilaitteistasi   

 Oikeusperusta: Oikeutettu etu.  (käsittely on välttämätöntä    , jotta    voimme  tyydyttää sinun ja kiinnostuksemme asiakaspalveluasioiden hoitamiseen) 

2.1.3    Tarkoitus: Antaa  sinulle asiaankuuluvaa  tietoa ja inspiraatiota toimenpiteet:
 
•    Hallitse pyyntöäsi   saada  tietoja ja inspiraatiota uutiskirjeen kautta
•       Johbecon lehdistötiedotteiden   noutopyynnön hallinta  

Henkilötietojen luokat :

•    sähköpostiosoite

Oikeusperusta: Oikeutettu etu.  (Käsittely on välttämätöntä, jotta voit tyydyttää kiinnostuksesi saada merkityksellisiä tietoja JOHBECO: lta)

2.1.4    Tarkoitus: Kilpailujen   ja tapahtumien järjestämiseen  ja hallintaan toimenpiteet:
•    Kommunikoi  kilpailuun osallistuvien  osallistujien  kanssa.
•    Kommunikoi  osallistujien kanssa ennen tapahtumaa ja sen jälkeen  (esim. merkintöjen, kysymysten tai arviointien vahvistaminen)
•    Etsinnän hallinta
•    Valitse voittajat ja siirrä voittoja.

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi
•    Henkilötunnus tai ikä
•    Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
•     Kilpailumerkinnöissä toimitetut tiedot  
•      Tapahtumien  arvioinnissa annetut tiedot

Oikeusperusta: Oikeutettu etu.  (Käsittely on välttämätöntä   , jotta voit tyydyttää  sinun ja  kiinnostuksemme kilpailujen ja tapahtumien  järjestämiseen ja hallintaan  .)  

2.1.5    Tarkoitus: Varauspalvelujen  hallinta Hoidot: 
•     Varausten, uudelleenvarausten ja peruutusten hallinta
•     Varausta koskeva ilmoitus  (esim. vahvistus, muistutus)

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi
•    Yhteystiedot (sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
•    Kaikki tiedot , jotka päätät    antaa

 Oikeusperusta: Palvelusopimusten  täytäntöönpano  (Käsittely on välttämätöntä  , jotta   voimme  täyttää sinun ja   meidän palvelusopimuksemme sitoumuksen  täyttämiseksi  ) 

2.1.6    Tarkoitus: Arvioida  , kehittää ja parantaa palveluitamme, tuotteitamme ja  järjestelmiämme kaikille  asiakkaillemme  toimenpiteet:
•    Pystyä tekemään palveluista  käyttäjäystävällisempiä, esim.  muuttaa käyttöliittymää   tiedonkulun yksinkertaistamiseksi  tai  tuoda esiin ominaisuuksia, joita   käytetään usein  digitaalisissa kanavissamme  .  Analyysi, jotta voit  tietää, mitä maksuratkaisuja   asiakkaalle  tarjotaan.
•    Pystyä    tuottamaan  tietoja tavara-  ja logistiikkavirtojen  parantamiseksi,  esim.    ennakoimalla  ostoja, varastoja ja toimituksia.
•    Osata     tuottaa  dokumentaatiota kehittääkseen ja parantaakseen yrityksen valikoimaa.
•      Osata  tuottaa dataa,  jonka tavoitteena  on  kehittää ja parantaa yrityksen resurssitehokkuutta ympäristö- ja vastuullisuusnäkökulmasta esimerkiksi ympäristöalalla.    Virtaviivaistamalla  toimitusten ostoa ja suunnittelua.
•    Pystyä tuottamaan  dokumentaatiota  uusien myymälöiden ja varastojen laitosten   suunnittelemiseksi  .
•    Voimme antaa asiakkaille    mahdollisuuden  vaikuttaa tarjoamaamme valikoimaan. 
•        Pystyä     tuottamaan dokumentaatiota IT-järjestelmien parantamiseksi  vierailijoiden / asiakkaidemme turvallisuuden   parantamiseksi yleensä.
 
•    Tarkoituksen täyttämiseksi  teemme  yleisiä analyysejä tiivistetyssä ja ryhmitetyssä muodossa eli  tarkoituksen täyttämiseksi.   ei kuitenkaan yksilötasolla, esimerkiksi: 
•    Miten  verkkosivustojamme ja digitaalisia kanaviamme käytetään (esim. millä sivuilla tai  sivujen  osissa  on vierailtu ja mitä hakuja  tehdään).
•    Ostohistoria
•    Maantieteellinen sijainti ja/tai demografinen sijainti.
•     Palautetta palveluistamme, tuotteistamme ja   kyselytuloksistamme.
•     Tiedot asiakkaiden laitteista ja teknisistä asetuksista.
•     Analyysien  perustana käytetään edellä mainittuja henkilötietoja.  Tulos poistetaan tunnistamasta, eikä sitä voi   yhdistää sinuun     
 henkilönä.

Henkilötietojen luokat :

•    Osto - ja käyttäjän luomat tiedot (esim. klikkaus ja kävijähistoria)
•    Asuinpaikka
•     Kirjeenvaihtosi ja  palautteesi  yrityksen palveluista  ja tuotteista
•     Asiakkaan  käyttämiin laitteisiin liittyvät tekniset tiedot ja asetukset, kuten  kieliasetus,
•    IP-osoite, selaimen asetukset, aikavyöhyke, käyttöjärjestelmä, näytön tarkkuus ja alusta
•      Tiedot siitä, miten olet ollut vuorovaikutuksessa kanssamme  (esim. miten käytät palveluita, kirjautumismahdollisuuksia, milloin, missä)

 Oikeusperusta: Oikeutettu etu.  (Käsittely on välttämätöntä  ,  jotta  voimme   tyydyttää  sinun ja kiinnostuksemme  kehittää ja parantaa palveluitamme, tuotteitamme, saatavuutta jne.) 

2.1.7    Tarkoitus: Tuotteiden  ja palveluiden  markkinoiminen toimenpiteet:
•    Tarkastele asiaankuuluvia tuotesuosituksia, tee ehdotuksia, muista  unohdetut / hylätyt  digitaaliset ostoskorit  tulevien ostosten tai vastaavien toimien yksinkertaistamiseksi.
•      Lähetä suoramarkkinointia  sähköpostitse, tekstiviestillä, sosiaalisessa mediassa tai muilla vastaavilla sähköisillä viestintäkanavilla    sekä postitse, mukaan lukien  kumppaneiden  tarjoukset nykyisille  asiakkaille  kanta-asiakasohjelmiin.
•    Jotta  ymmärtäisimme,   millaista markkinointia  tai suoramarkkinointia  käytetään, teemme  analyysejä mm:
•    Miten verkkosivuja ja muita digitaalisia kanavia käytetään.
•    Ostohistoria
•    Maantieteelliset tiedot
•    Tutkimusten tulokset

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi
•    Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
•    Asiakastiedot
•    Ostohistoria
•    Asiakassegmentit
•      Annetut  henkilökohtaiset viestintävalinnat 


2.1.8    Tarkoitus: Jotta voimme  tarjota sinulle  asiakkaana etuja ja tarjota toimenpiteitä:
•      Tarjota sinulle  asiakkaana etuja, yleisiä ja henkilökohtaisia tarjouksia, inspiraatiota, kutsuja tapahtumiin tai muuta suoramarkkinointia.
•     Analysoi tietoja, joita keräämme  samaan tarkoitukseen, esimerkiksi tarkastelemme ostohistoriaasi, sitä, miten käytät yrityksen verkkosivustoja ja muita digitaalisia kanavia, ikä, asuinpaikkasi  , tietyt henkilökohtaiset valinnat (esim. viestintäkanavia) ja tuloksia   asiakastyytyväisyyteen tai markkinatutkimukseen.

Henkilötietojen luokat  :

•    Nimi
•    Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
 
•    Ostohistoria
•    Asiakassegmentit
•    Käyttäjien luomat tiedot,  kuten kävijä- ja klikkaushistoria, perustuvat yrityksen verkkosivujen ja muiden palveluiden käyttöön  digitaalisissa kanavissa 
•    Määritetyt asiakasvalinnat tuotteiden ja palveluiden osalta
•    Tekniset tiedot tietokoneesta, matkapuhelimesta ja muista asiakkaan  käyttämistä  laitteista ja sen asetuksista, kuten  kieliasetus
•    Sijaintitiedot  asiakkaan  mobiililaitteista,  kuten matkapuhelimesta tai tabletista 

 Oikeusperusta: Oikeutettu etu.  (käsittely on välttämätöntä    , jotta    voimme  tyydyttää sinun ja kiinnostuksemme asiakaspalveluasioiden hoitamiseen) 

2.1.9    Tarkoitus: Jotta    voit   asiakkaana  mukauttaa   palveluidemme  kokemusta; Toimenpiteet:
•     Asiakkaana tarjoa sinulle   henkilökohtaista  sisältöä.
•     Voimme pyytää sinua  kertomaan meille, miten  voimme parantaa palveluamme  erilaisten asiakaskyselyjen avulla. 
•     Yksinkertaista  palveluidemme käyttöä  (esim. muistuttaa sinua unohdetusta digitaalisesta ostoskorista) 
•    Tee analyyseja   keräämistamme   tiedoista  tarjotaksesi   sinulle  henkilökohtaisen kokemuksen  palveluistamme.

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi
•    Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
•    Asiakastiedot
•    Ostohistoria
•    Asiakassegmentit
•    Annetut  henkilökohtaiset viestintävalinnat 


2.2    Onko  muita tilanteita , joissa JOHBECO kerää  sinusta henkilötietoja   asiakkaana ?
JOHBECO  käsittelee  henkilötietojasi vain tarvittaessa   .  Jotta  voimme  käsitellä kaikkia  meille    kuuluvia velvoitteita  ja torjua  JOHBECO:hen liittyviä rikoksia ja väärinkäytöksiä, meidän on  käsiteltävä tietojasi. Alla  voit lukea milloin ja miksi.

2.2.1    Tarkoitus:  Yrityksen lakisääteisten velvoitteiden täyttämiseksi   Käsittely:
•    Noudattaa  lakisääteisiä velvoitteita lain, tuomion tai  valtioneuvoston päätöksen edellyttämällä  tavalla.  Tällaiset vaatimukset voivat  koskea  esimerkiksi   tuotevastuuta ja tuoteturvallisuusvaatimuksia,  kuten yleisölle ja asiakkaille  tiedottamisen kehittämistä  tuotehälytyksistä ja tuotteiden takaisinvedoista, kuten tuotteiden takaisinvedoista.  viallisen tai haitallisen  tuotteen sattuessa.    Tai   siinä määrin kuin  kirjanpitolaki tai rahanpesulaki sitä edellyttää  ja  se voidaan katsoa  henkilöksi.

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi
•    Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
•    Kirjeenvaihtosi
•    Ostoajankohdan, ostopaikan, tuotteen vian/valituksen ilmoittaminen
•    Henkilötunnus
•    Ostohistoria
•    Asiakastiedot

Oikeusperusta : Oikeudellinen velvoite

2.2.2    Tarkoitus:     Palvelun väärinkäytön  estämiseksi   tai Yhtiön  vastaisten loukkausten  estämiseksi, ehkäisemiseksi ja tutkimiseksi 
 
toimenpiteet:
•    Tutkia tai estää petoksia tai muita lainrikkomuksia esimerkiksi  tapahtumaraportointi myymälöissä.
•    -  Estää roskapostin lähettäminen, tietojenkalastelu, häirintä,  luvattoman kirjautumisen yritys käyttäjätilille  tai muut  yrityksen käyttöehdoissa kielletyt  toimet. 
•    Suojaa ja paranna yrityksesi IT-ympäristöä hyökkäyksiltä  ja tunkeutumiselta.

Henkilötietojen luokat :

•    Osto- ja käyttäjän luomat tiedot (esim. klikkaus ja kävijähistoria)
•    Henkilötunnus
•     Asiakkaan  käyttämiin laitteisiin ja asetuksiin liittyvät tiedot,  kuten  kieliasetus, IP-osoite, selaimen asetukset, aikavyöhyke, käyttöjärjestelmä, näytön tarkkuus ja alusta
•    Analyysi siitä,  miten asiakas käyttää  yrityksen digitaalisia palveluita

Oikeusperusta: Täytä lakisääteinen velvoite tai oikeutettu etu. (Hoito  on tarpeen, jotta voimme tyydyttää       oikeutetun   etumme  estää  palvelun   väärinkäyttöä tai  estää, estää tai tutkia  yritystä vastaan) 

2.3    Kuinka kauan  henkilötietojani  säilytetään?
 Meidän JOHBECO:lla    on tallennettava joitain tietojasi,  jotta voimme täyttää sopimusvaatimukset, täyttää lakisääteiset vaatimukset, kuten kirjanpidon,  mutta myös pystyä käsittelemään  valituksia.  Henkilötietoja säilytetään vain   niin  kauan kuin on tarpeen  ilmoitetun käsittelyn  tarkoitusten täyttämiseksi  . Tämän jälkeen kaikki henkilötiedot poistetaan  JOHBECO:n  teurastusmenettelyjen  mukaisesti. 

2.4     Vastusta käyttämistä  suoramarkkinointitarkoituksiin
 Asiakkaalla  on oikeus luopua   suoramarkkinoinnista.  Jos et halua  meidän      käsiteltävän  henkilötietojasi suoramarkkinointitarkoituksiin,  voit ilmoittaa  siitä meille asiakaspalvelumme  tai omien  sivujemme kautta  verkkosivustollamme  tai  sovelluksessa  yksi.

2.5     Keneen otan yhteyttä kysymyksiä  varten?
       Jos sinulla on kysyttävää  henkilötietojesi käsittelystä,  haluat saada   rekisteriotteita (saatavilla  maksutta kerran vuodessa), peruuttaa suostumuksesi, vastustaa  käsittelyä  suoramarkkinointitarkoituksia jne.m.   Oletko tervetullut ottamaan meihin  yhteyttä.   Otamme  nämä kysymykset erittäin vakavasti,  joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on  ajatuksia!

JOHBECO AB, Brodalsvägen 13 A, SE-433 38    PARTILLE, on rekisterinpitäjä  käsittelemään  käsittelemiämme  henkilötietoja sinusta.  Tavoitat  meidät JOHBECO:n asiakaspalvelusta: kundservice@JOHBECO.se. 

Jos et  ole       tyytyväinen henkilötietojesi käsittelyyn  ja/tai meiltä  saatuihin  vastauksiin,  sinulla on oikeus  tehdä valitus Ruotsin tietosuojaviranomaiselle, joka on valvontaviranomainen.    henkilötietojesi käsittelyyn  .


3.    Rekrytointi
Kun haet kanssamme paikkaa  JOHBECO:ssa, meidän on käsiteltävä henkilötietojasi. Kun rekisteröit  kiinnostuksen kohteesi ja     lähetät hakemuksen,  hyväksyt,   että käsittelemme tietojasi  ja käsittelemme  niitä kunnes prosessi on ohi ja poistamme kohtuullisen  ajan jälkeen.

3.1      Mitä henkilötietoja JOHBECO kerää ja   mihin tarkoitukseen  sinusta, joka olet osa  rekrytointiprosessia 
3.1.1    Tarkoitus: Jotta voimme     käsitellä  rekrytointiprosessia Toimenpiteet:
•     Hakijoiden rekisteröinti
•     Ansioluettelon ja saatekirjeen   vastaanottaminen ja hallinta
•     Ehdokkaiden  valitseminen 
 
•    Suorittaa rekrytointiprosessi loppuun

Henkilötietojen luokat :

•    Nimi ja sukunimi
•    Osoite
•    Matkapuhelin
•    CV
•    Henkilökohtainen kirje

 Oikeusperusta: Suostumus  henkilötietojen  käsittelyyn  .

3.2    Kuinka kauan  henkilötietojani  säilytetään?
Tietoja säilytetään,  kunnes prosessi on ohi, tai  kohtuullisen ajan sen jälkeen.

3.3     Keneen otan yhteyttä kysymyksiä  varten?
Jos sinulla on kysyttävää  henkilötietojesi käsittelystä,  haluat saada   rekisteriotteita (saatavilla  maksutta kerran vuodessa), peruuttaa suostumuksesi, vastustaa  käsittelyä  suoramarkkinointitarkoituksia jne.m.   Oletko tervetullut ottamaan meihin  yhteyttä.   Otamme  nämä kysymykset erittäin vakavasti,  joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on  ajatuksia!

JOHBECO AB, Brodalsvägen 13 A, SE-433 38    PARTILLE, on rekisterinpitäjä  käsittelemään  käsittelemiämme  henkilötietoja sinusta.  Tavoitat  meidät JOHBECO:n asiakaspalvelusta: kundservice@johbeco.se. 

Jos et ole tyytyväinen henkilötietojesi  käsittelyyn  ja/tai meiltä saamiisi vastauksiin,  sinulla on  oikeus tehdä valitus  Ruotsin tietosuojaviranomaiselle, joka on henkilötietojesi käsittelyä koskeva valvontaviranomainen.


4.    Muut
Jos olet tavalla  tai  toisella yhteydessä JOHBECO:iin, se voi olla erityyppisiä  liike- tai etusuhteita, sillä on samat oikeudet kuin kaikilla muillakin.     Siltä osin kuin JOHBECO käsittelee henkilötietoja,        kussakin tapauksessa tallennetaan         vain hyvin harkittuihin tarkoituksiin tarvittavat henkilötiedot lainsäädäntö.

4.1    Oikeudet – kuinka kauan   henkilötietojani säilytetään?
Käsittely tapahtuu  sovellettavan lainsäädännön mukaisesti  ja tarkoittaa, että henkilötietoja  ei säilytetä   pidempään  kuin käsittelyn    tarkoitus  on tarpeen  .

4.2     Keneen otan yhteyttä kysymyksiä  varten?
Jos sinulla on kysyttävää  henkilötietojesi käsittelystä,  haluat saada   rekisteriotteita (saatavilla  maksutta kerran vuodessa), peruuttaa suostumuksesi, vastustaa  käsittelyä  suoramarkkinointitarkoituksia jne.m.   Oletko tervetullut ottamaan meihin  yhteyttä.   Otamme  nämä kysymykset erittäin vakavasti,  joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on  ajatuksia!

JOHBECO AB, Brodalsvägen 13 A, SE-433 38    PARTILLE, on rekisterinpitäjä  käsittelemään  käsittelemiämme  henkilötietoja sinusta.    Tavoitat  meidät  kundservice@johbeco.se tai +46 31 84 49 50.

Jos et  ole        tyytyväinen henkilötietojesi käsittelyyn  ja/tai meiltä  saatuihin  vastauksiin,  sinulla on  oikeus tehdä  valitus Ruotsin tietosuojaviranomaiselle, joka on valvontaviranomainen    henkilötietojesi käsittelyyn.